• Buradasın

    EKİP'te personel sorgulama nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    EKİP'te personel sorgulama yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir:
    1. EKİP arayüzüne erişim sağlanır 25.
    2. "e-Devlet ile Giriş" butonuna basılır 25.
    3. e-Devlet kullanıcı adı ve şifresi ile giriş yapılır 25.
    4. e-Devlet menüsünden "Aşı > Aşı Personel Listesi" adımları izlenerek "Aşı Personel Listesi Ekranı" açılır 2.
    5. Sorgulama kriterleri kullanılarak filtreleme yapılır (önerilen yöntem T.C. Kimlik No kriteri kullanılarak sorgulama yapılmasıdır) 2.
    6. Excel'e Aktar butonu ile ekranda görüntülenen liste Excel formatında alınabilir 2.
    7. Listelenen personelden, çalışma bilgisi güncellenmek istenen kişi için "Düzenle" butonuna tıklanır 2.
    8. T.C. Kimlik numarası ile MERNİS’ten aktarılan bilgiler görüntülenir 2.
    9. Personelin Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) kayıtlarında yer alan işyeri bilgisi görüntülenebilir 2.
    10. Personelin güncellenmesi istenen bilgileri doldurulur (unvan ve branş alanları zorunludur) ve "Kaydet" butonuna tıklanır 2.
    Sistemde kaydınız bulunmuyorsa, çalıştığınız sağlık kuruluşunun insan kaynakları birimi ile iletişime geçerek çalışma bilgilerinizi sisteme kaydettirmeniz gerekmektedir 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    EKİP'te kimler çalışır?

    EKİP (Entegre Kurumsal İşlem Platformu), Sağlık Bakanlığı'nın merkez, taşra ve yurt dışı teşkilatları ile bağlı ve ilgili kuruluşların merkez ve taşra teşkilatlarında çalışan tüm personeli kapsar. Bu platformda çalışan bazı gruplar şunlardır: Sağlık personeli: İşe alım, atama, görevlendirme, nakil, özlük, terfi, kadro, disiplin, izin, rapor, maaş ve ek ödeme gibi süreçlerin yönetimi. Özel sağlık tesisleri: Ruhsatlandırma, hekim kadroları, personel ayrılış-başlayış işlemleri ve denetim gibi süreçlerin elektronik ortamda yürütülmesi. EKİP uygulamasına, Sağlık Bakanlığı çalışanları ve diplomaları tescil edilmiş sağlık çalışanları giriş yapabilir.