• Buradasın

    Fiorino 1.3 Multijet Plus hangi şanzımanı kullanıyor?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Fiat Fiorino 1.3 Multijet Plus, manuel 5 vitesli şanzıman kullanmaktadır 235.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    1.4 Premio Fiorino hangi şanzımanı kullanıyor?

    2022 ve 2023 model Fiat Fiorino 1.4 Eko Premio versiyonları manuel şanzıman kullanmaktadır.

    Fiorino 1.3 Multijet otomatik kaç beygir?

    2018 model Fiat Fiorino Panorama 1.3 Mjet 80 HP Otomatik Premio versiyonunun beygir gücü 80 BG'dir. 2016 model Fiat Fiorino (facelift 2016) 1.3 16V MultiJet2 (80 Hp) Ecojet S&S Automatic versiyonunun beygir gücü de 80 BG'dir.

    Fiorino 1.3 Multijet özellikleri nelerdir?

    Fiat Fiorino 1.3 Multijet modelinin bazı özellikleri şunlardır: Motor: 1.3 Multijet, 1248 cc silindir hacmi, 95 beygir gücü. Şanzıman: Manuel, 5 vites. Performans: 0-100 km/s hızlanma 12,4 saniye, maksimum hız 170 km/s. Yakıt Tüketimi: Şehir içi 5.2 lt, şehir dışı 3.8 lt, ortalama 4.5 lt. Bagaj Hacmi: 610 litre. Ölçüler: Uzunluk 3864 mm, genişlik 1716 mm, yükseklik 1721 mm. Güvenlik: ABS, EBD, ESP, ASR, yokuş kalkış sistemi, elektro mekanik park freni. Donanım: USB bağlantısı, Bluetooth, navigasyon, deri direksiyon, isofix çocuk koltuğu.

    Fiat Fiorino 1.3 Multijet 75 HP kaç tork?

    Fiat Fiorino 1.3 Multijet 75 HP'nin tork değeri 190 Nm'dir.

    Fiat Multijet DCT şanzıman nedir?

    Fiat Multijet DCT şanzıman, Fiat'ın multijet dizel motorlu otomobillerde kullandığı kuru çift kavramalı yarı otomatik şanzımandır. DCT (Dual Clutch Transmission), Türkçeye "Çift Kavramalı Şanzıman" olarak çevrilir ve bu teknoloji, vites değişimlerini hızlı, verimli ve konforlu bir şekilde gerçekleştirir.

    Fiat Fiorino hangi vites topuzunu kullanıyor?

    Fiat Fiorino, genellikle 5 ileri manuel vites topuzu kullanmaktadır. Farklı model ve donanım paketlerine göre vites topuzu tasarımı değişiklik gösterebilir. Örneğin, 100. Yıl Özel Serisi Fiorino'da vites topuzu ve körüğünde kırmızı renk dikiş detayları bulunmaktadır. Vites topuzu seçerken, aracın vites yapısı ve montaj biçiminin kontrol edilmesi önemlidir.

    Fiat Fiorino 1.3 Multijet kronik sorunları nelerdir?

    Fiat Fiorino 1.3 Multijet modelinde sıkça karşılaşılan kronik sorunlar şunlardır: 1. Motor Sorunları: Özellikle şehir içi kullanımda düşük devirlerde titreme ve düzensiz çalışma, DPF (Dizel Partikül Filtresi) tıkanıklığı ve turbo şarjörün erken aşınması. 2. Yakıt Enjektörleri: Yakıt sızıntısı veya tıkanma ihtimali. 3. Soğutma Sistemi: Su kaçağı veya termostat arızası. 4. Şanzıman Sorunları: Vites geçişlerinde sertlik veya zorlama, debriyaj balatasının erken aşınması. 5. Elektrik Sistemi: Arıza lambalarının sebepsiz yere yanması veya gösterge panelinde hatalar, elektrikli aksamda arızalar. 6. Süspansiyon ve Direksiyon: Süspansiyon sisteminde sesler ve rahatsız edici titreşimler, direksiyon sisteminde boşluk veya sertlik hissi. 7. Kasa ve Gövde: Kapı contalarında aşınma ve su sızıntısı, paslanma, özellikle alt şasi ve gövde alt kısımlarında.