Buradasın
Şarap tanıtımında hangi tasarım ilkeleri kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Şarap tanıtımında kullanılan tasarım ilkeleri şunlardır:
- Bütünlük: Tasarımın tüm parçalarının ahenk içinde olması ve genel bir bütün algısı oluşturması 1.
- Farklılık: Tasarımın karakteristik özellikleriyle fark yaratması ve rakipleri arasında ön plana çıkması 1.
- Vurgu: Tasarımın odak noktasının belirlenmesi ve bu noktanın kelimeler, renkler ve görsellerle desteklenmesi 1.
- Denge: Renklerin, görsellerin ve yazıların eşit dağılımının sağlanması 14.
- Zıtlık: Karşıtlıkların gücünden yararlanılarak tasarımın daha ilgi çekici hale getirilmesi 1.
- Ritim: Tasarımın uyumlu ve devamlı bir yapıya sahip olması 14.
- Orantı: Tasarımdaki şekiller ve yazılar arasındaki denge halinin sağlanması 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: