Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Marka sanatı, bir markanın sadece ürün veya hizmet kalitesiyle değil, aynı zamanda duygusal bağlar kuran renkler, tasarımlar ve iletişim stratejileri ile anlamlar dokuyarak benzersiz bir kimlik oluşturma sürecidir 2. Bu süreç, her ayrıntının titizlikle ele alınmasını gerektirir 2.
Marka sanatının bazı unsurları:
- Kurumsal kimlik tasarımı 3. Logo, renk paleti ve tipografi gibi unsurlarla markanın özünü ve değerlerini yansıtan bir kimlik oluşturulur 3.
- Görsel iletişim 2. Özgün tasarımlar ve yaratıcı fikirler kullanılarak markanın hedef kitleye doğru anlatılması sağlanır 2.
Ayrıca, bazı markalar sanatla etkileşim kurarak imaj değeri oluşturur ve bu alanda çeşitli sponsorluklar veya sergiler düzenler 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: