Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sanat ve marka ilişkisi, markaların kendilerini hedef kitlelerine ifade etmek, farklılaşmak, olumlu bir imaj oluşturmak ve tüketicilerle duygusal bağ kurmak için sanatı stratejik bir iletişim aracı olarak kullanmasıyla şekillenir 124.
Sanatın marka ilişkisinde oynadığı bazı roller:
- Yaratıcılığı ve farkındalığı artırır 4. Sanat, markaların özgün ve yaratıcı bir kimlik oluşturmasına yardımcı olur 4.
- Duygusal bağ oluşturur 14. Sanat, tüketicilerin markalarla derin bir bağ kurmasını sağlar 4.
- Özgünlük ve benzersizlik vurgusu yapar 4. Sanatsal ifadeler, markaların benzersiz bir imaj yaratmasına ve hafızalarda yer etmesine yardımcı olur 4.
- Toplumsal etkileşim sağlar 4. Markalar, sosyal sorunlara dikkat çekmek veya mesaj iletmek için sanatı kullanabilir 4.
- Kurumsal imajı güçlendirir 3. Sanat, şirket logoları, kurumsal renk paletleri ve ofis içi dekorasyonlarda kullanılarak markanın değerlerini yansıtır 3.
Ayrıca, sanatçılar ve markalar arasındaki iş birlikleri, karşılıklı fayda sağlar ve markaların kendilerini sanatsal bir bakış açısıyla yenilemelerine olanak tanır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: