Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yetkili satıcı belgesi almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Mesleki Yeterlilik Belgesi: Sorumlu emlak danışmanları için Seviye 5, pazarlama ve satış personeli için ise Seviye 4 mesleki yeterlilik belgesi almak gerekmektedir 1. Bu belgeler, Mesleki Yeterlilik Kurumu (MYK) tarafından yetkilendirilmiş kuruluşlardan alınır 2.
- Yetki Belgesi Başvurusu: Yetki belgesi başvurusu, işletmenin bulunduğu yerdeki Ticaret İl Müdürlüklerine yapılır 14. Başvurular, Taşınmaz Ticareti Bilgi Sistemi (TTBS) üzerinden gerçekleştirilir 14.
Gerekli diğer belgeler arasında işletme açma ruhsatı, işletme sahibinin kimlik fotokopisi, sabıka kaydı ve vergi levhası gibi evraklar yer alır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: