Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yapı denetim işyeri teslim tutanağı aşağıdaki adımlarla hazırlanır:
- Dilekçe yazılır ve gerekli belgeler eklenir 14. Belgeler arasında iş yeri teslim tutanağı, harita mühendisinin hazırladığı yapı aplikasyonu, ruhsat fotokopisi, arsa mevcut durumu fotoğrafı ve çevre güvenliği taahhütnamesi yer alır 1.
- İş yeri teslim tutanağı, yapı sahibi ve yapı müteahhidi ile birlikte imzalanır 24. Bu tutanak, bir üst yazı ile ilgili belediyenin yapı kontrol müdürlüğüne sunulur 2.
- Şantiye defteri, şantiye şefi veya müteahhide teslim edilir 2. Bu aşamadan itibaren inşaatın kontrol süreci başlamış olur 2.
- İnşaatın tüm yapım aşamaları boyunca, yapı denetim şirketi tarafından seviye tespit tutanakları ve diğer gerekli belgeler hazırlanır 4. Bu belgeler, ilgili belediyenin yapı kontrol müdürlüğünün iskan bürosuna verilir 2.
- İş bitirme tutanağı ve diğer ek belgeler onaylandıktan sonra, yapı iskan belgesini alır ve yapım sürecini tamamlamış olur 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: