Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Web Tapu'da eksik evrakı düzeltmek için aşağıdaki adımlar izlenir:
- Web Tapu Sistemi'ne Giriş: E-devlet ya da Web Tapu giriş bilgileri ile sisteme giriş yapılır 2.
- Başvuru Takibi ve Eksik Evrak İşlemleri: Başvuru takibi kısmına girilir ve eksik evrak olduğu bildirimi yapılır 2.
- Evrak Yükleme: Eksik evrakların yanında yer alan “Evrak Yükle” seçeneği kullanılarak gerekli belgeler sisteme yüklenir 2.
- Evrakların Onaylanması: Yüklenen evraklar ilgili tapu müdürlüğü tarafından kontrol edilir ve onaylanır 2.
- Başvuru Sonuçlandırma: Evraklar onaylandıktan sonra başvuru işlemi sonuçlandırılır 2.
Eksik evrak yükleme veya belge ekleme işlemleri, tapu müdürlüğüne gitmeden tamamlanabilir 2.
Web Tapu üzerinden başvuru yaptıktan sonra eksik evrakları yüklemek için, belge türünün “.pdf” ya da “.jpg” formatında olması gerekmektedir 2.
Başvuru yaparken uzman bir avukattan hukuki destek almak, başvuru dilekçesine eklenecek deliller ve taleplerin doğru şekilde ifade edilmesi açısından önemlidir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: