Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tutanakta seri ve sıra numarası, tutanağın hangi birime kayıtlı olduğunu ve o birim içindeki sırasını belirtir 1.
- Seri numarası, tutanağın düzenlendiği birimi ifade eder ve genellikle harfle başlar 1. Örneğin, "MB" harfleri, tutanağın İstanbul Büyükşehir Belediyesi Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü tarafından düzenlendiğini gösterir 1.
- Sıra numarası, o birimdeki tutanağın sırasını belirtir ve sayılardan oluşur 1.
Ayrıca, seri ve sıra numarasının fatura gibi belgelerde de kullanıldığını, bu numaraların bilgisayardaki takip numarası olduğunu ve başladığı yerin önemli olmadığını belirtmek gerekir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: