Buradasın
Trendyol satıcısı nasıl şikayet edilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Trendyol satıcısını şikayet etmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Satıcı Destek Hattı: 0850 258 5800 numaralı Trendyol satıcı destek hattını arayarak temsilcilerle görüşebilirsiniz 13.
- Trendyol Asistan: Satıcı Panelinde yer alan Trendyol Asistan kanalı üzerinden canlı destek alabilirsiniz 13.
- E-posta: Sorularınızı ve şikayetlerinizi destek@trendyol.com adresine e-posta olarak gönderebilirsiniz 1.
- Tüketici Hakem Heyetleri: Eğer sorun çözülmezse, Tüketici Hakem Heyetleri'ne başvurabilirsiniz 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: