Buradasın
Tarım ve Orman Bakanlığı personel yönetimi nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tarım ve Orman Bakanlığı'nda personel yönetimi, çeşitli birimler ve yönetmelikler çerçevesinde yürütülmektedir. Personel Genel Müdürlüğü, personel planlaması, izin işlemleri, mal bildirimi, emeklilik onayları ve bilgi sistemlerinin yönetimi gibi görevleri üstlenmiştir 1.
Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Süreçleri:
- Yazılı Sınav: Bakanlıkça veya belirlenen kurumlar aracılığıyla yapılır 25. Sınav konuları, ilan edilen kadronun niteliklerine göre belirlenir 5.
- Sözlü Sınav: Yazılı sınavda başarılı olanlar için yapılır 25.
- Başarı Sıralaması: Yazılı ve sözlü sınav puanlarının aritmetik ortalaması alınarak belirlenir 5.
Diğer Önemli Noktalar:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: