E bildirge onayı nasıl yapılır?
E-Bildirge onayı şu adımlarla yapılır: 1. İşyeri Tescil Başvurusu: E-SGK İşyeri Tescil Uygulaması üzerinden işyeri tescil işlemini başlatın ve e-bildirge kullanıcı tanımlaması yapın. 2. Gerekli Evrakların Yüklenmesi: Tescil başvurusunda ihtiyaç duyulan belgeleri sisteme yükleyin. 3. SGK Şifre Yetkili Onayı: Tescil işlemi onaylandıktan sonra, işyerinde yetkili olarak tanımlanan kişiler e-Devlet üzerinden E-Bildirge Başvuru Yetkili Onay menüsüne giriş yapmalıdır. 4. Onay İşlemi: Her yetkili, kendi T.C. kimlik numarası ve e-Devlet şifresi ile sözleşmeyi onaylamalıdır. Onay işlemleri tamamlanmasına rağmen şifre oluşmazsa, bağlı bulunduğunuz Sosyal Güvenlik Merkezi ile iletişime geçmeniz gerekir.
E bildirge onayı nasıl yapılır?