Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Numarataj belgesi almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Matbu dilekçe doldurma: Adres Yönetim Şefliği evrak servisinden temin edilen matbu dilekçe doldurulur 123.
- Bilgilerin belirtilmesi: Dilekçede binanın bulunduğu il, ilçe, mahalle, varsa ada, parsel ve sokak ismi ile bağımsız bölümlerin mesken veya işyeri olduğu belirtilir 123.
- Gerekli belgelerin hazırlanması: Başvuru sahibinin kimlik fotokopisi, yapıya ait tapu veya iskân belgesi, şirket ise şirket kaşesi veya imza sirküsü hazırlanır 134.
- Harç ödemesi: Mesken veya işyeri daha önce numarataj harcı ödemediyse, ilgili meblağın ödenmesi gerekir 1.
- Başvuru: Tüm belgelerle birlikte Numarataj Şefliğine başvuru yapılır 123.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: