Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Numarataj belgesi almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- İlgili belediyeye başvuru yapmak: Numarataj belgesi, belediyenin numaratajdan sorumlu biriminden talep edilir 12.
- Gerekli belgeleri hazırlamak: Başvuru için kimlik fotokopisi ve numarataj alınacak yapıya ait tapu fotokopisi gereklidir 14.
- Dilekçe doldurmak: Belediyenin Adres Yönetim Şefliği'nden temin edilecek matbu dilekçe doldurulmalıdır 4. Bu dilekçede, binanın bulunduğu il, ilçe, mahalle ve varsa parsel bilgileri belirtilmelidir 4.
- Ücret ödemek: Numarataj belgesi için ücret alınıp alınmamasına belediye kendi bünyesinde karar vermektedir 1.
Başvuru süreci, belediyeye göre değişiklik gösterebilir ve genellikle gün içerisinde veya bir gün sonra numarataj belgesi teslim edilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: