• Buradasın

    İşin %80'i tamamlandığında iş durum belgesi düzenlenebilir mi?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Evet, işin %80'i tamamlandığında yüklenici iş durum belgesi düzenlenebilir 12.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    İş bitirme belgesi iş başlama tarihinden itibaren kaç gün içinde alınır?

    İş bitirme belgesi, yüklenicinin iş bitirme belgesi alma başvurusu yapmasından itibaren 20 iş günü içinde düzenlenir.

    İş bitirme belgesi güncelleme nasıl yapılır?

    İş bitirme belgesinin güncellenmesi için EKAP (Elektronik Kamu Alımları Platformu) üzerinde yer alan "İş Deneyim Belgesi Güncelleme Modülü" kullanılabilir. Güncelleme adımları: 1. İhalesine girilecek işin ilan veya davet tarihi girilir. 2. İhalenin 4734 sayılı Kanun kapsamında olup olmadığı seçilir. 3. Belgeye konu işin sözleşme türü (anahtar teslim götürü bedel, teklif birim fiyat vb.) seçilir. 4. Belgenin ihale veya sözleşme tarihi girilir. 5. Keşfe esas birim fiyat yılı seçilir. 6. Belgenin tutarı girilir ve "hesapla" butonuna basılır. Ayrıca, iş deneyim belgesi güncelleme işlemi için bir uzmandan destek alınabilir veya ilgili kurumların iletişim hatlarından bilgi alınabilir. EKAP etkileşim merkezi: 444 0 545. AMP Yazılım destek hattı: +90 212 275 05 95.

    Cirolu işlerde iş durum belgesi nasıl hesaplanır?

    Cirolu işlerde iş durum belgesinin nasıl hesaplanacağına dair bilgi bulunamadı. Ancak, iş durum belgesinin düzenlenebilmesi için gerekli bazı şartlar şunlardır: İlk sözleşme bedelinin tamamlanması. Toplam sözleşme bedelinin en az %80’lik kısmının gerçekleştirilmesi. Yapılan işlerin kusursuz olarak gerçekleştirilmesi ve bedelinin ödenmesi ya da tahakkuka bağlanması. İş durum belgesi, düzenlendiği tarihten itibaren bir yıl süreyle kullanılabilir.

    Hizmet alımlarında iş bitirme belgesi ne zaman düzenlenir?

    Hizmet alımlarında iş bitirme belgesi, işin kabulü yapıldıktan sonra düzenlenir. Ancak, işin kabulü yapılmamışsa, sözleşme devredilmiş olsa bile yükleniciye iş bitirme belgesi düzenlenemez.

    Çalışma belgesi nedir?

    Çalışma belgesi, işten ayrılan bir çalışanın, bir işyerinde hangi tarihler arasında, hangi pozisyonda görev yaptığını ve işten ayrılma nedenini gösteren resmi bir belgedir. Bu belge, iş başvurularında referans oluşturmak ve çalışanın haklarının korunmasını sağlamak amacıyla önemlidir. Çalışma belgesinde genellikle şu bilgiler yer alır: T.C. Kimlik Numarası; Adı Soyadı; Doğum Tarihi ve Doğum Yeri; Görevi; İşe Başlama Tarihi; İşten Çıkış Tarihi; Çalıştığı Bölüm; İşçinin İşinin Türü. İş Kanunu'na göre, işverenlerin işten ayrılan her çalışana bu belgeyi vermesi zorunludur.