Buradasın
Hatalı fiyat sebebiyle iptal edilen sipariş nereye şikayet edilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Şikayet süreci şu adımlarla izlenir:
- Kanıt Toplama: Siparişin iptal edildiğine dair yazışmalar ve ürünün daha yüksek fiyattan yeniden satışa sunulduğunu gösteren ekran görüntüleri kaydedilir 4.
- Başvuru: Elinizdeki kanıtlarla birlikte, ikamet ettiğiniz bölgedeki Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurulur 4. Başvuru, e-Devlet üzerinden veya doğrudan kaymakamlıklardan da yapılabilir 1.
- Karar ve Hukuki Yollar: Tüketici Hakem Heyeti, belgeleri inceleyerek karar verir ve gerekirse hukuki yollara başvurulabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: