Buradasın
Hatalı fiyat sebebiyle iptal edilen sipariş nereye şikayet edilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Hatalı fiyat sebebiyle iptal edilen sipariş, aşağıdaki kurumlara şikayet edilebilir:
- Tüketici Hakem Heyeti 1. Satıcı, fiyat hatası nedeniyle siparişi iptal ederse, tüketici ödeme iadesi geciktiğinde yasal faiz talep etme hakkına sahiptir ve bu durumda Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurabilir 1.
- Reklam Kurulu 1. Tüketiciler, aldatıcı uygulamalar yapan satıcıları Reklam Kurulu'na şikayet ederek inceleme başlatılmasını sağlayabilir 1.
- Ticaret Bakanlığı 25. Ticaret Bakanlığı, e-ticarette siparişlerin gerekçesiz iptal edilmesi durumunda firmaları uyarmakta ve gerekli durumlarda idari para cezası uygulamaktadır 25.
Ayrıca, e-Devlet üzerinden "Haksız Fiyat Artışı Şikayet Bildirimi" hizmeti ile de şikayet yapılabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: