Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Geri ödeme (refund) yapılması gereken durumlardan bazıları şunlardır:
- Satıcı kaynaklı problemler 124. Arızalı, hatalı veya kusurlu ürün gönderilmesi gibi durumlarda, tüketici ürünü iade edip parasını geri isteyebilir 124.
- Yasal süre içindeki iadeler 124. Tüketicinin, ürünü teslim aldıktan sonraki 14 gün içinde iade etmesi, geçerli bir sebep sunması ve ürüne zarar vermemiş olması halinde geri ödeme yapılır 124.
- Ürün-ihtiyaç uyumsuzluğu 124. Müşterinin satın aldığı bir kıyafette beden uyumsuzluğu olması durumunda iade hakkı doğar 124.
Geri ödeme yapılmayan durumlardan bazıları ise şunlardır:
- Hijyen riski taşıyan ürünler 4. İç çamaşırı gibi kişisel kullanım özelliği taşıyan ürünler, paketi açıldıktan sonra iade edilemez 4.
- Kişiye özel üretilen ürünler 4. Kişiye özel üretilen ürünler başkasına satılamayacağı için iade edilemez 4.
- Tarih bazlı hizmetler 4. Konaklama, konser, tiyatro gibi belirli bir tarihte alınması gereken hizmetler için tahsil edilen ücretler, ilgili hizmet tarihinden sonra iade edilemez 4.
- Çoğaltılabilir ürünler 4. DVD gibi çoğaltılarak satışı yapılabilecek ürünler, paketi açıldıktan sonra iade edilemez 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: