Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
EKAP üzerinden iş deneyimi düzenlemek için aşağıdaki adımlar izlenir:
- EKAP'ta oturum açma: "Sözleşme Uygulamaları" menüsünden "İş Deneyim Belgesi Kayıt" bağlantısına tıklanarak sisteme giriş yapılır 1.
- Kapsam seçimi: "Özel Sektöre Gerçekleştirilen İşler" kapsamı seçildiğinde, sistem "Alım Türü" alanını otomatik olarak "Yapım" olarak getirir 1.
- Belge türü seçimi: "Almak İstediğiniz Belge Türü" alanından iş deneyim belge türü seçilir ve "Devam" butonuna tıklanır 1.
- Belge güncelleme: "Belgeyi Güncelle" başlığı altındaki "Güncelle" butonuna basılarak gerekli değişiklikler yapılır ve "Kaydet" butonuna basılır 1.
- Eski versiyon görüntüleme: Düzenlenen belgenin eski versiyonlarını görüntülemek için "Eski Versiyonlar" butonuna basılır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: