Buradasın
BİM'e şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
BİM'e şikayet iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Telefon: BİM müşteri hizmetleri telefon numarası 0850 254 4444'tür 12. Bu numarayı arayarak mağaza, şikayet, personel, ürün ve tüketici hakları gibi konularda destek alabilirsiniz.
- E-posta: BİM'in resmi internet sitesinde bulunan "İletişim" sekmesinden müşteri hizmetleri e-posta adresine mesaj gönderebilirsiniz 1.
- Sosyal Medya: BİM, Facebook, Twitter ve Instagram gibi platformlarda aktiftir. Bu platformlar üzerinden de mesaj göndererek şikayetinizi iletebilirsiniz 1.
- Mağaza: En yakın BİM mağazasına giderek şikayetinizi mağaza personeline iletebilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: