Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bilgisayar işletmeni, kamu kurumlarında bilgi işlem, veri girişi, elektronik belge yönetimi ve ofis otomasyonları gibi görevleri yerine getiren memur ya da veri hazırlama ve kontrol işletmeni (VHKİ) unvanlarına sahip teknik personeldir 234.
Bilgisayar işletmeni kadrosuna atanmak için üniversitelerin ön lisans düzeyindeki bilgisayar programcılığı, büro yönetimi, bilgi yönetimi, bilgisayarlı muhasebe gibi bölümlerinden mezun olmak, KPSS sınavına girip yeterli puanı almak ve kamu kurumlarının bilgisayar işletmeni kadrolarına başvurarak yerleştirilmek gerekmektedir 24.
Bilgisayar işletmeni, özel sektörde de hemen her alanda çalışabilmektedir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: