Buradasın
Beyaz masaya yapılan şikayetler nereye gidiyor?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Beyaz Masa, İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından yönetilen bir şikayet, talep ve öneri değerlendirme birimidir 14.
Beyaz Masa'ya yapılan başvuruların yüzde 76'sına gün içinde cevap verilmekte, kalan yüzde 24'ü ise ilgili birimlere ulaştırılmaktadır 3.
Beyaz Masa'ya şu kanallardan ulaşılabilir:
- Alo 153 Çağrı Merkezi 14. 24 saat hizmet vermektedir 14.
- Beyaz Masa Ön Büro 14. Şahsen başvuruların yapıldığı ve başvuru sahiplerine anında çözüm üretilmeye çalışılan birimdir 14.
- Beyaz Masa Çözüm Ekibi 14. Halkla ilişkiler uzmanları tarafından başvuruların incelendiği ve ilgili birimlerle irtibat kurularak çözümlerin sağlandığı birimdir 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: