Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Beyaz Masa'ya şikayette bulunulduğunda, şikayetler ilgili birimlere iletilir ve çözüme kavuşturulması için takip edilir 24.
Beyaz Masa'nın şikayetlere yönelik bazı faaliyetleri şunlardır:
- Sorunların çözümü: Şikayetler, modern müşteri hizmetleri mantığıyla çalışan Call Center uygulaması ve çözüm ekibi ile ele alınır 2.
- Geri bildirim: Başvuruların durumu hakkında vatandaşlara bilgi verilir 4.
- Veri toplama ve analiz: Vatandaşların talepleri ve şikayetleri analiz edilerek belediye hizmet kalitesi artırılır 4.
Ancak, Beyaz Masa'ya iletilen şikayetlerin çözümlenmediği veya görevlilerin korunduğu yönünde şikayetler de bulunmaktadır 34.
Beyaz Masa'ya, alo153.ibb.gov.tr veya beyazmasa.ibb.istanbul/login/citizen siteleri üzerinden veya 153 numaralı telefon hattı aranarak ulaşılabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: