• Buradasın

    Alo 170'e şikayet edince ne olur?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Alo 170'e şikayet edildiğinde aşağıdaki süreçler izlenir:
    1. Doğrudan Cevap: Şikayetlere uzman personel tarafından doğrudan cevap verilir ve ilk görüşmede talepler sonuçlandırılmaya çalışılır 12.
    2. Kurumlarla İrtibat: Hemen cevap verilemeyen durumlarda, ilgili kurum ve kuruluşlarla iletişime geçilerek en geç 72 saat içerisinde taleplere dönüş yapılır 13.
    3. Kayıt Altına Alma: Şikayet, öneri ve ihbarlar kayıt altına alınır ve gerekli incelemeler yapılır 35.
    4. Yasal Mercilere Ulaşma: İhbarların asılsız olmadığını ispatlayacak kayıtlara sahip olunmaması halinde, kayda geçen ihbarlar ilgili yasal mercilere ulaştırılır 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    5 kaynak

    Yanıtı değerlendir