Buradasın
Adalet Bakanlığında genel müdür yardımcısı ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Adalet Bakanlığında genel müdür yardımcısı, genel müdür tarafından verilen görevleri yerine getirir, şirketin gelişmesi için projeler üretir ve çalışanların iş süreçlerini yönetir 2.
Genel müdür yardımcısının diğer bazı görevleri şunlardır:
- Daire başkanlıklarının işleyişini denetlemek ve koordinasyonunu sağlamak 4;
- Kurumun stratejik hedeflerine yönelik çalışmalar yapmak 4;
- Yıllık faaliyet raporları, bütçe ve yatırım planlarının hazırlanmasına katkıda bulunmak 4;
- Genel müdürün yokluğunda ona vekalet etmek 4;
- İdari karar süreçlerinde aktif rol almak 4;
- Kurumsal denetim ve iç kontrol sistemlerinin uygulanmasını sağlamak 4;
- Üst yöneticiye düzenli olarak raporlama yapmak 4.
Adalet Bakanlığında genel müdür yardımcısı olabilmek için, 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu’na tabi olmak, en az lisans mezunu olmak, belirli bir hizmet yılına ve yöneticilik deneyimine sahip olmak gibi şartlar aranmaktadır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: