Buradasın
Yeni sekreter nasıl davranmalı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yeni bir sekreterin nasıl davranması gerektiği konusunda bazı önemli noktalar şunlardır:
- Kibar ve zarif davranış 134. Sekreterin davranışları ölçülü, kibar, zarif ve dengeli olmalıdır 14.
- Duruş ve yürüyüş 14. Sekreter dik durmalı, beden dilini iyi kullanmalı ve kıyafetlerine dikkat etmelidir 14.
- Konuşma ve diksiyon 14. Ses tonu ne çok yüksek ne de çok kısık olmamalı, diksiyonunu geliştirmek için düzenli pratik yapmalıdır 14.
- Nezaket ve görgü kuralları 134. Sekreter, telefon görüşmelerinde, toplantılarda ve ofis içinde nezaket ve görgü kurallarına uymalıdır 134.
- Organizasyon becerileri 3. Yöneticisinin randevularını planlamalı, e-postalarını yönetmeli ve ofis içi etkinlikleri organize etmelidir 3.
- Profesyonellik 3. İş yerinde zamanında olmalı, verilen görevleri eksiksiz bir şekilde yerine getirmeli ve sorumluluklarını ciddiye almalıdır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: