Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türk sekreterlerin yaptığı bazı işler:
- Telefon görüşmelerini yönetmek 15. Gelen aramaları cevaplamak, not almak ve ilgili kişilere iletmek 4.
- Randevuları ayarlamak 15. Yöneticilerin ve şirket içi birimlerin randevularını planlamak 1.
- Ziyaretçileri karşılamak 13. Kuruma gelen kişileri yönlendirip, ilgili kişilere ulaşmasını sağlamak 13.
- Toplantıları organize etmek 15. Toplantıda konuşulan konuları not alarak önemli başlıklara ayırmak 1.
- Ofis işlerini yürütmek 35. Belge ve evrakların düzenlenmesi, posta ve e-postaların yönetimi, dosyalama ve takvim yönetimi gibi işleri yapmak 35.
- Ofis malzemelerinin siparişini vermek 45. Ofis malzemelerinin stokunu tutmak ve ihtiyaç listesi yaparak sipariş vermek 4.
- Şirket ve müşteri bilgilerini gizlemek 4. Şirket ve müşteri bilgilerinin gizliliğini sağlamak 4.
Sekreterlerin görevleri, çalıştıkları kurum ve pozisyona göre değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: