Buradasın
Sekreterlikte hangi klasör kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sekreterlikte kullanılan bazı klasör türleri:
- Sekreter Dosyası: Belgeleri düzenli bir şekilde saklamak ve kolayca erişilebilir hale getirmek için kullanılır 25. Kapaklı veya kapaksız modelleri bulunur 2.
- Proje Dosyası: Belirli bir iş veya görevle ilgili tüm belgeleri içerir 2. Toplantı tutanakları ve bütçe bilgileri için kullanılabilir 2.
- Müşteri Dosyası: İşletmelerde müşteri iletişim bilgileri, sözleşmeler, siparişler ve ödemelerle ilgili dokümanları saklamak için kullanılır 2.
- Tanıtım Klasörü: Reklam, pazarlama, fiyat teklifleri ve rakip firmalara veya potansiyel müşterilere yapılan sunumlar için kullanılır 3. Halkalı, cepli veya cepsiz modelleri bulunur 3.
Ayrıca, R ve D tipi klasör mekanizmaları da sekreterlik dosyalarında kullanılabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: