Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Referans listesi hazırlarken aşağıdaki adımları izlemek önemlidir:
- Referansların Seçimi: Eski yöneticiler, iş arkadaşları, müşteriler veya profesörler gibi sizinle profesyonel kapasitede çalışmış kişileri referans olarak seçin 12.
- İzin Alınması: Referans olarak göstereceğiniz kişilerden önceden izin alın ve iletişim bilgilerini güncel tutun 13.
- Bilgilerin Düzenlenmesi: Her referansın adını, mesleki unvanını, şirket adını, iletişim bilgilerini ve sizinle olan ilişkisini belirtin 13.
- Alfabetik Sıralama: Referans listenizi alfabetik sıraya göre düzenleyin 1.
- Uzunluk: Genellikle üç ila beş referans eklenmesi önerilir, ancak bu, deneyiminize ve iş alanınıza bağlı olarak değişebilir 1.
- Bağlamsal Bilgi: Her referans için, başvurduğunuz işle alakalı belirli becerilere veya deneyimlere sahip olduklarını belirten kısa bir açıklama ekleyin 12.
Referans listesini CV'nizin sonuna "Ek Bilgiler" bölümünde ekleyebilirsiniz 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: