Buradasın
Müşteri memnuniyet mesajı nasıl yazılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri memnuniyet mesajı yazarken aşağıdaki adımları izlemek faydalı olabilir:
- Tarih ve adres: Mektubun en üstüne tarihi ve şirketin adını ve adresini yazın 1.
- Selamlama: "Sevgili" veya "Kime Endişeli" gibi bir selamlama ile başlayın 1.
- Amaç belirtme: Neden yazdığınızı açıklayarak başlayın, örneğin "Bu şirketten aldığım hizmetten son derece memnun olduğum için yazıyorum" 1.
- Ürün veya hizmet açıklaması: Şirketten ne tür bir mal veya hizmet aldığınızı ve bu ürünün detaylarını belirtin 1.
- Memnuniyet nedeni: Okuyucuya bu üründen neden memnun kaldığınızı anlatın 1.
- Tavsiye: Şirketi ve ürünlerini şiddetle tavsiye ettiğinizi ve satın almaya devam edeceğinizi belirtin 1.
- Teşekkür: Şirkete ve çalışanlarına yardımlarından dolayı teşekkür edin 13.
- Kapanış: Mektubu "Saygılarımızla" gibi bir ifadeyle kapatın 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: