Buradasın
Müşteri memnuniyet mesajı nasıl yazılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri memnuniyet mesajı yazarken aşağıdaki unsurlar dikkate alınabilir:
- Teşekkür: "Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler" gibi ifadelerle müşteriye teşekkür edilir 14.
- Geri bildirim talebi: "Görüşlerinizi bizimle paylaşmanızdan mutluluk duyarız" gibi mesajlarla müşteriden geri bildirim istenir 14.
- Bilgilendirme: "Yeni hizmetlerimiz hakkında bilgi almak ister misiniz?" gibi ifadelerle müşteriye bilgiler sunulur 1.
- Kişiselleştirme: Mesajda müşterinin ismi kullanılarak iletişim kişiselleştirilir 14.
- Güçlü kelimeler: "Kesinlikle", "elbette" gibi kelimeler uyumu artırabilir 2.
- Gelecek zamanı kullanma: "Dört gözle bekleyeceksiniz" gibi ifadelerle güçlü bir dil kullanılabilir 2.
Örnek bir mesaj:
Değerli [Müşteri Adı], Müşterilerimizin memnuniyeti ve güveni, bizim için her şeyden önemlidir. Her siparişinizde bize duyduğunuz güveni ve sadakati takdirle karşılıyor, bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ediyoruz.
CRM yazılımları, müşteri satın alma geçmişleri ve ilgi alanlarına göre daha kişiselleştirilmiş mesajlar hazırlamaya yardımcı olabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: