Buradasın
Müşteri hizmetleri örnek konuşma metni nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri hizmetleri örnek konuşma metni şu şekilde olabilir:
Karşılama: "Günaydın! Müşteri Hizmetlerine hoş geldiniz. Benim adım [Temsilci Adı]. Size nasıl yardımcı olabilirim?" 1
Teşekkür: "Bunu fark ettiğiniz ve bize bildirdiğiniz için teşekkürler. Bu konu hakkında en kısa sürede sizlere destek vereceğiz" 1.
Bilgi İsteme: "Karşılaştığınız sorun hakkında daha fazla bilgi verir misiniz? Ne zamandan beri bu sorunu yaşıyorsunuz?" 1
Çağrıyı Aktarma: "Üzgünüm, yanlış departmana bağlı görünüyorsunuz. Sizi doğru departmana aktarmam için hatta bekleyebilir misiniz?" 1
Empati: "Yaşadığınız aksaklık için üzgün olmanızı tamamen anlıyorum, kötü bir deneyim yaşadınız" 1.
Hayır Demek: "Sorununuzu anlıyoruz. Ancak şu anda talebinizi karşılayamıyoruz" 1.
Konuşmayı Sonlandırma: "Bizimle iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz. İhtiyacınız olduğunda size daha fazla yardımcı olmak için sabırsızlanıyoruz" 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: