Buradasın
Mailde toplantı saati nasıl belirtilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mailde toplantı saatini belirtirken şu noktalara dikkat edilebilir:
- Uygun zaman aralıkları sunmak 35. Alıcının uygun olduğu birkaç farklı tarih ve saat aralığı önermek, davetin kabul edilme ihtimalini artırır 35.
- Alıcının zaman dilimine saygı göstermek 3. Alıcının çalışma saatlerini ve zaman dilimini dikkate alarak toplantı zamanlarını önermek önemlidir 3.
- Esneklik göstermek 35. Önerilen zaman aralıklarının uygun olmaması halinde katılımcıları alternatif zamanlar önermeye davet etmek nazik bir davranış olur 35.
- Toplantının süresini belirtmek 3. E-postada toplantının tahmini süresini belirtmek, alıcının planlarını yaparken daha iyi bir fikir sahibi olmasını sağlar 3.
- Hangi ülke saatinin baz alındığını belirtmek 3. Özellikle uluslararası işbirliklerinde farklı kıtalarda yer alan şirketler için bu husus önemlidir 3.
Örnek bir toplantı saati önerisi şu şekilde olabilir:
"X hakkında fikirlerinizi merak ediyoruz. Önümüzdeki günlerde sizin için de müsait bir zaman diliminde görüşebilir miyiz?" 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: