Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook'ta haftalık toplantı ayarlamak için aşağıdaki adımları izleyin:
- Outlook'u açın ve takvimi seçin 24. Sol taraftaki takvim simgesine tıklayın 2.
- Toplantı tarihini ve saatini belirleyin 2. Toplantının gününü ve saatini seçin, ardından sağ tıklayarak "Yeni yinelenen Toplantı" seçeneğini seçin 1.
- Toplantı bilgilerini girin 2. Toplantının başlığı, süresi ve yeri gibi gerekli bilgileri ekleyin 2.
- Katılımcıları davet edin 2. Randevu penceresinin üst kısmındaki "Davet katılımcıları" simgesine tıklayın ve e-posta adreslerini girin 2.
- Toplantının tekrarlama sıklığını ayarlayın 12. Mavi "Yineleme" simgesine tıklayın ve toplantının ne sıklıkla tekrarlanmasını istediğinizi seçin 2.
- Gönderin 2. Tüm bilgileri iki kez kontrol edin ve "Gönder" düğmesine basın 2.
Ayrıca, önceden oluşturulmuş bir toplantı serisini kopyalayarak da toplantı dizisi oluşturabilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: