Buradasın
Kilit personel CV'si nasıl hazırlanır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kilit personel CV'si hazırlamak için aşağıdaki adımları izlemek önemlidir:
- Kişisel Bilgiler: Ad-soyad, iletişim bilgileri (telefon, e-posta) ve güncel fotoğraf eklenmelidir 15.
- Kariyer Hedefi: Başvurulan pozisyona uygun kişisel ve mesleki özellikleri tanıtan kısa bir özet yazılmalıdır 2.
- Eğitim Bilgileri: Mezun olunan okullar ve bölümler ters kronolojik sırayla belirtilmelidir 13.
- İş ve Staj Deneyimleri: Son işten başlayarak geriye doğru, çalışılan yerler, pozisyonlar ve sorumluluklar yazılmalıdır 12.
- Beceriler: Yabancı diller, bilgisayar programları ve spesifik beceriler seviyeleriyle birlikte eklenmelidir 13.
- Sertifikalar ve Kurslar: Katılım gösterilen mesleki eğitimler ve sertifikalar kronolojik sıraya göre yazılmalıdır 13.
- Referanslar: Pozisyonla ilgili bağlantısı olan, ulaşılabilir ve izni alınmış referanslar eklenmelidir 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: