Buradasın
Kaymakamlık büro personeli ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kaymakamlık büro personeli, çeşitli idari ve organizasyonel görevleri yerine getirir 2. Bu görevler arasında şunlar bulunur:
- Telefon ve e-posta trafiği yönetimi 15. Gelen aramaları yanıtlamak, mesaj almak ve yönlendirmek; e-postaları organize etmek ve dosyalamak 1.
- Evrak işleri 3. Gelen ve giden evrakları düzenlemek, arşivlemek 15.
- Toplantı organizasyonu 15. Toplantıların koordinasyonunu sağlamak, katılımcıları bilgilendirmek 1.
- Misafir karşılama 15. Gelen misafirleri karşılamak ve yönlendirmek 1.
- Ofis malzemelerinin yönetimi 15. Ofis malzemelerinin siparişini vermek ve envanterini takip etmek 1.
- Rapor hazırlama 15. İstenilen raporları hazırlamak ve sunmak 1.
- Sosyal medya yönetimi 1. Şirketin sosyal medya hesaplarını güncellemek 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: