Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PTT Kargomat'ta, gönderisi teslim alınmayan müşterilerin izlemesi gereken adımlar şu şekildedir:
- Gönderinin bırakıldığı Kargomat cihazına gidilerek şifre giriş ekranında “Şifremi Unuttum” linkine tıklandığında, cep telefonuna yeni şifre iletilir 3.
- Şifre başka bir numaraya gönderildiyse, gönderici, gönderinin kabul edildiği PTT iş yerine giderek alıcının telefon numarası değişikliğine ilişkin talimat vermelidir 3.
- Cep telefonu numarası olmayan müşteriler, Kargomat teslim hizmetinden faydalanamaz 3.
Diğer kargo firmalarında da benzer uygulamalar olabilir. Kargo firmasının müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: