Buradasın
Kamu özgeçmişi nasıl hazırlanır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kamu özgeçmişi hazırlarken aşağıdaki adımları izlemek önemlidir:
- Kişisel Bilgiler: Adınız, soyadınız, doğum tarihi, iletişim bilgileriniz (telefon numarası, e-posta adresi, ikametgah adresi) ve varsa fotoğrafınız 12.
- Eğitim Bilgileri: Mezuniyet dereceniz, okulunuzun adı, bölümünüz, mezuniyet tarihiniz ve not ortalamanız 13.
- İş Deneyimi: Çalıştığınız kurumların adı, pozisyonunuz, çalışma tarih aralığınız ve görev tanımınız 13.
- Yabancı Dil Bilgisi: Bildiğiniz yabancı dillerin seviyesi ve dil sınavı sonuçlarınız 14.
- Bilgisayar Becerileri: Bildiğiniz bilgisayar programları ve seviyeniz 14.
- Sertifikalar ve Kurslar: Aldığınız sertifikaları ve katıldığınız kursları tarihleriyle birlikte listeleyin 13.
- Projeler ve Yayınlar: Katıldığınız projeleri ve yayınlarınızı belirtin 1.
- Gönüllülük Çalışmaları: Gönüllü olarak çalıştığınız kurumları ve görevlerinizi ekleyin 1.
- Referanslar: Referans verebileceğiniz kişilerin adları ve iletişim bilgileri 14.
- Ek Bilgiler: Askerlik durumunuz, medeni durumunuz, ilgi alanlarınız ve ek becerileriniz (örneğin, sürücü belgesi, spor lisansı) 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: