Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kamu kurumlarında genellikle ters kronolojik sırayla düzenlenmiş, sade ve profesyonel bir CV kullanılır 13.
Kamu kurumları için CV'de yer alması gereken bazı bölümler:
- Kişisel bilgiler: Ad, soyad, iletişim bilgileri, doğum tarihi ve yerleşim yeri 5.
- Fotoğraf: Güncel ve vesikalık tarzda bir fotoğraf 5.
- Eğitim bilgileri: Mezun olunan okullar, mezuniyet tarihleri, dereceler ve başarılar 5.
- İş deneyimi: Çalışılan kurum ve pozisyon, çalışma tarihleri, görev ve sorumluluklar 5.
- Sertifikalar ve belgeler: Uzmanlık belgeleri ve eğitimler 5.
- Yabancı dil ve bilgisayar bilgisi: Özellikle YDS puanları ve MS Office, kamu sistemleri bilgisi 5.
- Referanslar: Önceki iş yerlerinden veya akademik çevreden referanslar 5.
CV hazırlarken dikkat edilmesi gerekenler:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: