Buradasın
Home Office çağrı merkezi nasıl çalışır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Home Office çağrı merkezi, çalışanların şirkete ait bir ofise gitmeden, kendi evlerinden veya belirledikleri herhangi bir yerden müşteri hizmetleri, satış veya destek gibi çağrı merkezi operasyonlarını yürüttüğü bir iş modelidir 2.
Home Office çağrı merkezinin temelinde yatan anahtar unsurlar şunlardır:
- Teknolojik altyapı 2. İyi bir internet bağlantısı, özel bir VoIP telefon sistemi, bir CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) yazılımı ve bazen de bir proje yönetim aracı kullanılır 2.
- İletişim ve koordinasyon 2. Ofis ortamındaki yüz yüze iletişimin yerini, dijital araçlar alır 2. Anlık mesajlaşma platformları, e-posta ve video konferans araçları günlük iletişimi ve takım koordinasyonunu sağlar 2.
- Performans takibi ve yönetimi 2. Çalışanların performansı, ofistekilere benzer şekilde, ancak farklı metriklerle takip edilir 2.
Home Office çağrı merkezi modelinin çalışanlar için sunduğu bazı avantajlar şunlardır:
- Esnek çalışma saatleri 2. Belirli bir esneklik sunar 2.
- Ulaşım maliyetlerinden ve süresinden tasarruf 2. İşe gidip gelmenin getirdiği zaman ve bütçe açısından önemli bir tasarruf anlamına gelir 2.
- Daha konforlu bir çalışma ortamı 2. Kendi evinde, kendi belirlediği çalışma alanında çalışmak, pek çok insan için daha rahat ve motive edici bir ortam sunar 2.
Home Office çağrı merkezi modelinin şirketler için sunduğu bazı avantajlar şunlardır:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: