• Buradasın

    Görev yeri belgesi nasıl alınır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Görev yeri belgesi almak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
    1. MEBBİS Üzerinden: Görev yeri belgesi, mebbis.meb.gov.tr adresinden alınabilir 23.
      • MEBBİS sistemine kullanıcı adı ve şifre ile ya da e-Devlet sistemi üzerinden giriş yapın 3.
      • E-personel seçeneğine tıklayın 3.
      • Ekrana çıkan talep edilen belgeler arasından "Görev Yeri Belgesi"ni seçin 3.
      • İsim soyisim ya da T.C. kimlik numarası girerek giriş seçeneğine tıklayın 3.
      • Açılan belgeyi indirip, yazdırarak belge alma işlemini tamamlayın 3.
    2. Okul İdaresinden: Görev yeri belgesini okul idaresinden de alabilirsiniz 1. Okul müdürü ya da müdür yardımcısı, DYS yoluyla belgeyi elektronik imzalı olarak size mail olarak gönderebilir 1.
    3. E-Devlet Üzerinden: Görev yeri belgesini "turkiye.gov.tr" internet adresinden de sorgulayabilirsiniz 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Görev yeri belgesini kim onaylar?

    Görev yeri belgesini müdür veya müdür yardımcıları onaylar.

    Görev belgesi ve görev yeri aynı şey mi?

    Görev belgesi ve görev yeri belgesi kavramları aynı şeyi ifade eder. Görev yeri belgesi, çalışanın mevcut görevini ve çalışma durumunu resmi olarak belgeleyen bir evraktır.

    Görev yeri değişikliği için hangi form kullanılır?

    Görev yeri değişikliği için dilekçe kullanılır.

    ÇKYS'de görev yeri nasıl öğrenilir?

    ÇKYS'de (Çekirdek Kaynak Yönetim Sistemi) görev yerini öğrenmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. ÇKYS giriş sayfasına. 2. Açılan sayfada "Personel Görev Yeri ve Zimmet Durumu" seçeneğini seçin. 3. Kimlik doğrulama için T.C. nüfus cüzdanı, T.C. kimlik kartı veya yabancı uyruk seçeneklerinden birini seçin. 4. İlgili alanlara istenen kimlik bilgilerini girin ve güvenlik kodunu hatasız bir şekilde yazın. 5. "Sorgula" butonuna bastığınızda görev yerinize ait bilgileri görüntüleyebilirsiniz.

    Görev yeri değişikliği belgesi nereden alınır?

    Görev yeri değişikliği belgesi, çalışılan kurumun insan kaynakları veya personel departmanından alınır. Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı personel için ise bu belge, MEBBİS sistemi üzerinden temin edilebilir: 1. MEBBİS'e kullanıcı adı ve şifre ile veya e-Devlet üzerinden giriş yapılır. 2. "E-personel" seçeneğine tıklanır. 3. Açılan sayfadan "Görev Yeri Belgesi" seçilir. 4. İsim, soyisim veya T.C. kimlik numarası girilerek "Giriş" seçeneğine tıklanır. 5. Belge indirilip yazdırılarak alınır.

    Görev yeri belgesi örneği nasıl alınır?

    Görev yeri belgesi örneği almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. MEBBİS Üzerinden Giriş: MEBBİS sistemine kullanıcı adı ve şifre ile ya da e-Devlet sistemi üzerinden giriş yapılır. 2. E-Personel Modülü: Sisteme girdikten sonra E-Personel Modülü seçilir. 3. Personel Arama: Görev yeri belgesi alınacak personelin TC kimlik numarası veya sicil numarası yazılarak arama yapılır. 4. Görev Yeri Belgesi Seçimi: İlgili bilgiler ekrana geldikten sonra "Görev Yeri Belgesi" seçeneğine tıklanır. 5. Belgenin Çıkarılması: Belge ekranı açıldığında yazdır butonu ile belge alınabilir. Alternatif olarak, görev yeri belgesini müdür yetkili öğretmenler kendileri de çıkartabilir veya okul idaresinden talep edebilirler.

    Görev belgesi e-imzalı nasıl alınır?

    e-İmzalı görev belgesi almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. MEBBİS sistemine giriş yapın: Kullanıcı adı ve şifre ile veya e-Devlet üzerinden MEBBİS'e erişim sağlayın. 2. E-Personel seçeneğine basın: Ana sayfada yer alan belgelerden "Görev Yeri Belgesi"ni seçin. 3. Bilgileri girin: İsim-soy isim veya T.C. kimlik numaranızı girerek giriş seçeneğine basın. 4. Belgeyi indirin ve yazdırın: Açılan belgeyi indirip yazdırarak işlemi tamamlayın. Onaylama: Görev yeri belgesi alındıktan sonra, üzerindeki bilgilerin doldurulması ve daha önce çalışılan kuruma belgenin onaylatılması gerekmektedir.