Buradasın
Beko müşteri hizmetleri neden şikayet alıyor?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Beko müşteri hizmetleri, bazı şikayetlerin nedeni olarak aşağıdaki konuları gösterebilir:
- Teknik Servis Hizmetleri: Kullanıcıların cihazlarındaki arızaların giderilmesi sürecinde yaşanan gecikmeler veya yetersiz hizmet 5.
- Garanti Süreçleri: Garanti kapsamındaki ürünlerin onarımı veya değişimi ile ilgili yaşanan sorunlar 4.
- İletişim Kanalları: Müşteri hizmetlerine ulaşmada yaşanan zorluklar veya geri bildirimlerin dikkate alınmaması 14.
- Ürün Kalitesi: Bazı kullanıcıların ürünlerinde yaşadıkları tekrarlayan arızalar ve memnuniyetsizlikler 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: