Buradasın
Beko hangi kuruma şikayet edilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Beko ürünleri ile ilgili şikayetlerinizi aşağıdaki kurumlara iletebilirsiniz:
- Beko Müşteri Hizmetleri: 444 08 88 numaralı çağrı merkezi üzerinden doğrudan Beko müşteri hizmetlerine başvurabilirsiniz 12.
- Beko'nun Resmi Web Sitesi: İletişim formu doldurarak veya e-posta adresine (musteri.hizmetleri@beko.com) mesaj göndererek şikayetinizi iletebilirsiniz 2.
- Tüketici Hakları Derneği: Tüketici hakları ile ilgili şikayetleriniz için bu kuruluşlara başvurabilirsiniz 4.
- Sosyal Medya: Beko'nun resmi sosyal medya hesapları üzerinden de şikayetinizi dile getirebilirsiniz 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: