Buradasın
Beko hangi kuruma şikayet edilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Beko, Arçelik A.Ş. bünyesinde yer alan bir markadır 15. Şikayetler için aşağıdaki kanallar kullanılabilir:
- Çağrı Merkezi: 0850 210 0 888 veya 444 0 888 135.
- E-posta: musteri.hizmetleri@arcelik.com 1.
- WhatsApp Destek Hattı: 0 544 444 08 88 13.
- Teknik Destek ve Servis Randevusu: beko.com.tr üzerinden 13.
Ayrıca, tüketici şikayetleri için Bakanlıkça her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dahilinde tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgahının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine başvurulabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: