Buradasın
Arçelik müşteri hizmetleri şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Arçelik müşteri hizmetlerine şikayet bildirmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Çağrı Merkezi: 0850 210 0 888 numaralı Arçelik Çağrı Merkezi Hattı aranabilir 125.
- E-posta: musteri.hizmetleri@arcelik.com adresine e-posta gönderilebilir 15.
- WhatsApp: 0 544 444 08 88 numaralı WhatsApp destek hattı kullanılabilir 12.
- Online Form: arcelik.com.tr adresindeki "İletişim Formu" doldurularak şikayet iletilebilir 14.
Ayrıca, tüm şikayet ve geri bildirimler Şikayetvar Arçelik sayfasında da paylaşılabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: