Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ankara'da sekreterlerin yaptığı bazı işler:
- Telefon görüşmelerini yönetmek 125. Gelen çağrıları cevaplamak, yönetici adına telefon ve e-posta trafiğini organize etmek 15.
- Randevuları planlamak 125. Yöneticilerin ve şirket içi birimlerin randevularını ayarlamak 15.
- Ziyaretçileri karşılamak 135. Gelen ziyaretçileri ilgili kişilere yönlendirmek 15.
- Toplantıları organize etmek 125. Toplantıların düzenlenmesine destek olmak, toplantı tutanaklarını almak 15.
- Belge ve dosyaları düzenlemek 245. Belgeleri dosyalamak ve kolay erişilebilir hale getirmek 5.
- Ofis düzenini sağlamak 45. Ofis malzemelerinin stokunu takip etmek ve sipariş vermek 5.
- Yöneticilere destek sağlamak 15. Rapor hazırlama, seyahat düzenlemeleri gibi konularda yardımcı olmak 5.
Sekreterlerin görevleri, çalıştıkları kurum ve pozisyona göre değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: