Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Zaman yönetimi 4P kuralı, pazarlama alanında kullanılan 4P kuralı ile karıştırılabilir. Pazarlama 4P kuralı şu unsurları içerir:
- Product (Ürün): Satılacak olan ürün veya hizmetin belirlenmesi 12.
- Price (Fiyat): Ürünün fiyatının belirlenmesi, maliyet ve piyasa şartlarına göre 12.
- Place (Dağıtım): Ürünün tüketiciye ulaştırılması, dağıtım kanalları ve lojistik 12.
- Promotion (Tutundurma): Ürünün tanıtımı ve hedef kitleye ulaştırılması için yapılacak reklam ve tanıtım faaliyetleri 12.
Zaman yönetimi bağlamında ise 4P kuralı hakkında spesifik bir bilgi bulunmamaktadır.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: