Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Zaman yönetimi 4P kuralı hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, pazarlama alanında kullanılan 4P kuralı hakkında bilgi verilebilir.
Pazarlamanın 4P'si, bir işletmenin pazarlama stratejilerini oluşturan dört temel unsuru ifade eder 123:
- Product (Ürün) 123. Ürünün, ihtiyaç veya talepleri karşılayacak şekilde sunulması 12.
- Price (Fiyat) 123. Ürünün piyasa koşullarına uygun olarak fiyatlandırılması 12.
- Place (Dağıtım) 123. Ürünün doğru zamanda ve doğru kitleye ulaştırılması 12.
- Promotion (Tutundurma) 123. Reklam, halkla ilişkiler ve satış geliştirme gibi yöntemlerle ürünün tanıtılması 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: