Buradasın
Z Kuşağı'nın 3 temel tüketici davranışı nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Z Kuşağı'nın 3 temel tüketici davranışı şunlardır:
- Yeniliği Deneyimlemek: Z kuşağı için markanın sunduğu deneyim, markanın kendisinden daha önemlidir 12. Ürün veya hizmetin ne tür bir deneyim sunacağı, daha güçlü bir seçim kriteri olarak değerlendirilir 1.
- Fiyat Odaklılık: Bir ürünü mevcut fiyatından satın almaktansa indirimde olmasını bekleme olasılıkları daha yüksektir 13. Pragmatik bakış açısıyla harcama yapmaya eğilimlidirler 3.
- Hikayeyi Yaşamak: Marka tercihleri henüz kesin olarak belirlenmiş değildir, bu da şirketlere kendilerini Z kuşağı ile bağdaştıracak şekilde tanıtma ve sadakatlerini kazanma fırsatı verir 12. Markaların ne yaptıklarını, ne söylediklerinden daha çok önemserler 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: