Buradasın
Yeni ürün geliştirmenin 7 adımı nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yeni ürün geliştirmenin 7 adımı şunlardır:
- Fikir Üretimi: Ürün için orijinal bir fikir ortaya atılır 124.
- Pazar Araştırması: Hedef kitlenin ihtiyaçlarını belirlemek için araştırmalar yapılır 123.
- Planlama: Ürünün nasıl oluşturulacağının planı yapılır, gerekli malzemeler ve özellikler listelenir 12.
- Prototip Oluşturma: Seri üretim için örnek teşkil edecek bir ürün prototipi hazırlanır 125.
- Kaynak Bulma: Üretim için gerekli satıcılar ve kaynaklar bulunur 12.
- Maliyetlendirme: Üretim maliyetleri hesaplanarak satış fiyatı belirlenir 12.
- Ticarileştirme: Ürün piyasaya sürülerek tanıtım çalışmaları yapılır 123.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: