Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yeni ürünlerin başarısız olmasının birkaç yaygın nedeni vardır:
- Pazar ihtiyaçlarının yanlış anlaşılması: Ürünün, hedef pazarın gerçek ihtiyaçlarını karşılamaması 14.
- Kötü ürün yönetimi: Geliştirme sürecinin yanlış yönetilmesi, takımın yanlış hedeflere odaklanması veya işbirliği eksikliği 1.
- Yetersiz finansman: Geliştirme süreci için yeterli finansal kaynağın sağlanmaması 14.
- Rekabetin yüksek olması: Benzer ürünlerin zaten piyasada olması, yeni ürünün kabul edilmesini zorlaştırır 14.
- Müşteri geri bildirimlerinin göz ardı edilmesi: Son ürünün, müşteri beklentileri ve geri bildirimlerine uygun olmaması 14.
Ayrıca, kullanıcı odaklı olmayan yaklaşım, doğru ekipman ve kaynakların eksikliği ve finansal yönetim hataları da başarısızlığa yol açabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: