Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yeni ürünlerin başarısız olmasının bazı nedenleri:
- Yetersiz pazar araştırması 15. Pazarın iyi değerlendirilmemesi, satın alma alışkanlıklarının ve davranışlarının doğru saptanamaması 5.
- Kusurlu ürün 25. Kalite yetersizliği, biçimin uygunsuzluğu, ambalajın yetersizliği 5.
- Yüksek maliyet 15. Satış fiyatının yüksekliği 5.
- Zamanlama hatası 15. Ürünün teknik açıdan kolay ve hızla eskimesi, rakiplerin fiyatlarını düşürmesi 5.
- Pazarlama eksikliği 25. Satış arttırıcı çabaların ve satıcıların yetersizliği, dağıtım yetersizliği 5.
- Orijinallik eksikliği 2. Ürünün orijinallikten yoksun olması, piyasada benzer ürünlerle rekabet edememesi 2.
- Kötü yönetim 2. Zayıf kullanıcı deneyimi, özensiz uygulama, özellik kayması, kalite kontrol eksikliği 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: