• Buradasın

    Trendyol'da sıfır risk ile iade edilen ürün ne olur?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Trendyol'da sıfır risk ile iade edilen ürünün ne olacağına dair bilgi bulunamadı. Ancak, Trendyol'da iade süreci şu şekilde işler:
    • İade edilecek ürün ve iade nedeni seçilir 12.
    • Ürünün uygunluğuna göre önerilen iade yöntemlerinden biri seçilir 12.
    • Ürün paketlenir ve iade koduyla birlikte kargo şubesine veya belirlenen "Gel Al" noktasına 7 gün içinde teslim edilir 12.
    • İade işlemi onaylandıktan sonra para iadesi süreci başlar 5. İade tutarı, ödeme yapılan yönteme göre bankaya aktarılır ve bankanın sürecine bağlı olarak 1 ila 7 iş günü içinde hesaba geçer 5.
    İade edilecek ürünün hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş olması gerekmektedir 12. Ayrıca, tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile beraber iade edilmesi zorunludur 12.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Trendyol aynı müşteri farklı ürün iade ederse ne olur?

    Trendyol'da aynı müşteri farklı ürün iade ettiğinde, her teslimat için ayrı iade kodu alınması ve ürünlerin bu kodlara göre ayrılması gerekir. İade kodu aynı olan ürünler, faturalarıyla birlikte aynı pakete konulmalı ve paket sağlam bir şekilde hazırlanmalıdır. İade kodu farklı olan ürünler, aynı kargoya verilse bile farklı paketler halinde verilmelidir. 7 günlük iade süresi aşıldığında yeniden iade kargo kodu alınması gereklidir.

    Trendyol yanlış ürün memnuniyeti kuponu ne zaman gelir?

    Trendyol'da yanlış ürün memnuniyeti kuponu, ürünün teslim alınmasından sonraki 15 gün içinde iade işlemi yapıldığında gelir.

    Sıfır risk paragraf iade nasıl yapılır?

    Üç Dört Beş Yayıncılık'ın "Paragraf Sıfır Risk" kitabının iade işlemi için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Siparişlerim sayfasında listelenen siparişlerin altındaki Kolay İade butonuna tıklayın. 2. Açılan menüde Sipariş No kısmından ilgili siparişi seçin, iade nedeni ve iade tipi alanlarını doldurun ve Kaydet ve Devam Et butonuna tıklayarak iade talebi oluşturun. 3. Tarafınıza iletilen müşteri kodu ile MNG Kargo vasıtasıyla ürünü ücretsiz bir şekilde gönderebilirsiniz. İade koşulları: Satın alınan ürünler 14 gün içinde iade edilebilir. Cayma hakkı kullanılamayacak ürünler ambalajı açıldığı an ve kullanıcı hatası sonucu kusurlu/arızalı/bozuk hale gelen ürünlerdir. Daha fazla bilgi için 0552 822 18 15 numaralı müşteri hizmetleri veya [email protected] adresi üzerinden iletişime geçilebilir.

    Trendyol'da iptal edilen ürün müşteriye hediye çeki olarak yansıtılır mı?

    Evet, Trendyol'da iptal edilen ürün müşteriye hediye çeki olarak yansıtılır.

    Trendyol kolay iade nasıl yapılır?

    Trendyol'da kolay iade yapmak için aşağıdaki adımlar takip edilebilir: 1. Trendyol mobil uygulaması veya web sitesi üzerinden giriş yapılır. 2. "Hesabım" sekmesine tıklanır ve ardından "Siparişlerim" bölümünden iade edilmek istenen ürün seçilir. 3. İlgili ürünün detay sayfasında "İade Talebi Oluştur" seçeneği bulunur. 4. İade nedeni seçilerek talep oluşturulur. 5. İade talebi oluşturulduktan sonra müşteriye bir iade kodu verilir. 6. Bu kod kullanılarak Trendyol’un anlaşmalı olduğu kargo firmalarından biri aracılığıyla ücretsiz olarak iade işlemi yapılabilir. İade edilecek ürünlerin hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş olması gerekmektedir. Daha fazla bilgi için Trendyol'un müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek mümkündür.

    Trendyol hangi durumlarda iade kabul etmiyor?

    Trendyol, belirli durumlarda iade taleplerini kabul etmeyebilir. Bu durumlar şunlardır: Tek kullanımlık ürünler. Hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler. Kişisel bakım ürünleri. İç giyim ürünleri, mayo ve bikini. Kitap, CD ve VCD kategorisi. Giyim ürünleri için, kullanılmış, yıkanmış veya etiketi koparılmış ürünler. Buzdolabı, çamaşır makinesi ve fırın gibi elektronik ürünler; sadece yetkili servis dışında ambalajı açılan ve kurulumu yapılmış ürünler. Ayrıca, iade süresi ürünün teslim alınmasından itibaren 15 gündür.

    Trendyol'da ürün sigortası nasıl yapılır?

    Trendyol'da ürün sigortası yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Satın Alma Sırasında Sigorta Ekleme: - Cihazın satın alınması sırasında, ürün detay sayfasında "Ek Hizmetler" başlığı altında sigorta teklifleri incelenebilir. - Sepete cihazla birlikte sigorta ürünü de eklenerek birlikte satın alınabilir. 2. Satın Alma Sonrası Sigorta: - Trendyol uygulamasında "Hesabım" menüsünde "Trendyol Sigorta"ya tıklayıp, uygun sigorta güvencesi satın alınabilir. Sigorta poliçesi, e-posta ve SMS yoluyla dijital olarak gönderilir. Sigorta, ürünün üretici veya ithalatçı garantisi bittikten sonra devreye girer. Daha fazla bilgi için Trendyol Sigorta Müşteri Hizmetleri'nin 0850 955 14 14 numaralı hattı aranabilir.