Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ağaç tipi organizasyon (organization tree), bir şirketin hiyerarşik yapısını görsel olarak temsil eden bir diyagramdır 13. Bu yapı, aşağıdaki unsurları içerir:
- Roller ve sorumluluklar 13. Her pozisyonun kendine özgü bir rolü vardır ve ağaç, her kişinin raporlama hattını ve hesap verebilirliğini gösterir 13.
- Raporlama hattı 24. Ağaç, kimin kime rapor verdiğini belirleyerek, acil durumlarda veya yüksek riskli projelerde kime başvurulacağını netleştirir 14.
- İletişim 13. Organizasyonun yapısı şeffaf olduğunda, iletişim daha verimli hale gelir ve çalışanlar farklı departmanlarda kiminle iletişime geçeceklerini bilirler 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: