Buradasın
Ticaret Bakanlığı tüketici memnuniyetini ilke edinen firma ödülü nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ticaret Bakanlığı tarafından verilen "Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma Ödülü", tüketici memnuniyetini firma politikası olarak benimseyen ve bu doğrultuda faaliyet gösteren firmalara verilen bir ödüldür 125.
Bu ödülü alan firmaların sahip olması gereken özellikler şunlardır:
- Mevzuatla tüketicilere tanınan haklardan daha ileri haklar tanımaları 125;
- Tüketicilere yönelik telefon veya elektronik ortamda hizmet veren çağrı merkezi, tüketici danışma masası veya danışma hattı kurmuş ve bunları fiilen işletir olmaları 125;
- Tüketicileri ve kendi çalışanlarını bilgilendirici çalışmalar yürütmüş olmaları 125.
2024 yılı faaliyetleri dikkate alınarak 2025 yılında verilecek olan "28. Tüketici Ödülleri" kapsamında bu ödül de yer almaktadır 245.
Ödüllere ilişkin ilan, her yıl Aralık ayı içerisinde Basın İlan Kurumu aracılığıyla ülke düzeyinde yayınlanan, yayın tarihi itibariyle tirajı en yüksek 10 gazeteden birinde ve Ticaret Bakanlığının ticaret.gov.tr adresli internet sitesinde yayınlanmaktadır 1.
Ödül alacak kişi, kurum ve kuruluşlar, Seçici Kurul tarafından belirlenir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: