Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Stratejik yol haritası, bir işletmenin nerede olduğunu, nereye gitmek istediğini ve oraya nasıl ulaşacağını zamana dayalı bir şekilde tanımlayan görselleştirilmiş bir stratejik plandır 13.
Stratejik yol haritasının temel bileşenleri:
- Kurumsal analiz 13. İşletmenin mevcut durumunun, süreçlerinin, insan kaynağının ve bilgi teknolojilerinin incelenmesi 13.
- Hedef belirleme 13. S.M.A.R.T. (Specific, Measurable, Achievable, Repeatable, Time Bounded) kriterlerine göre tanımlanan gelecek durumu 13.
- Boşluk analizi 13. Mevcut durum ile hedef arasındaki farkın belirlenmesi 13.
- Eylem portföyü 1. Boşluk analizine dayalı olarak önerilen iyileştirmeler ve yetkinlik geliştirici eğitimler 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: